Etalon Autoglass Odessa \ Новини \ Лімітована Toyota GR Supra на честь гоночної траси

Лімітована Toyota GR Supra на честь гоночної траси

Поділитися на facebook
Поділитися на twitter
Поділитися на linkedin


Серія спортивних авто від Toyota під назвою Supra відома всім автолюбителям. У 2019 році – після 17 річної паузи» – японці представили 5 покоління легендарного купе. Через рік виходить технічно оновлена спецверсія – A91 Edition. А в поточному році в Європу приїжджає 90 примірників цього спорткара з назвою Toyota GR Supra Jarama Racetrack Edition. Давайте розберемося в її особливостях.

limitirovannaya-toyota-gr-supra-v-chest-gonochnoj-trassy-2

Унікальні елементи дизайну

Ексклюзивність даної моделі проявиться, перш за все, в дизайні. Так, спорткар обзаведеться:

  • особливим забарвленням «Horizon Blue»;
  • 19-дюймовими кованими дисками чорного кольору та матового відтінку;
  • новими 4-х поршневими гальмівними супортами Brembo, звичайно ж, червоного кольору;
  • салоном з чорної шкіри і обробкою алькантарою з синьою стрічкою;
  • вставками з вуглецевого волокна на приладовій панелі з номером збірки авто і схемою траси, на честь якої названа дана Toyota GR Supra.
limitirovannaya-toyota-gr-supra-v-chest-gonochnoj-trassy-3

«Circuito Permanente del Jarama» – це іспанська траса з 11 поворотами і загальною довжиною в 3,3 км. Якраз на ній вперше протестували і показали громадськості 5 покоління Supra. А шанувальникам Формули-1 вона, напевно, знайома – 9 разів (з 1968 по 1981 роки) там проходили Гран-прі королівських гонок.

Технічно та ж сама Supra 5-го покоління

Лімітована версія гоночного купе мало відрізняється від стандартної Supra. Та ж 3-х літрова рядна 6-ка з твінскрольною турбіною і восьмидіапазонним «автоматом» видає потужність в 340 к.с. (250 кВт) з крутним моментом в 500 Нм. Що забезпечує такий же розгін до «сотні» – 4,3 секунди.

Зауважимо, що над першим оновленням 5-го покоління – A91 Edition (вона ж Toyota Supra 3.0 Premium 2 021) – японські інженери постаралися куди більше. Так, була доопрацьована керуюча програма двигуна і випускний колектор, розроблені нові поршні, переналаштоване шасі. В результаті – збільшена потужність на 47 к.с. і перші 100 км / ч набираються за 3,9 секунди.

У салоні відзначимо цифрову приладову панель, 8,8-дюймовий екран мультимедійної системи з 10-ма динаміками. І, звичайно ж, не можемо залишити без уваги встановлений в спорткарі повнокольоровий HUD-дисплей. Для відображення на лобовому склі дорожніх знаків, навігації та іншої важливої інформації.

limitirovannaya-toyota-gr-supra-v-chest-gonochnoj-trassy-4

Отже, версія Jarama Racetrack Edition, ідентична стандартній GR Supra, швидше за все займе місце в гаражах колекціонерів. Тому що серед тих, хто захоче переплачувати лише за її «дизайнерські доопрацювання», будуть переважно затяті шанувальники марки або любителі ексклюзиву.

Також чекаємо появи «зарядженої» 510-сильної Toyota Supra GRMN (Gazoo Racing tuned by Master of Nurburgring), про яку ходять чимало чуток. І один з них – те, що ця Supra буде останньою з двигунами внутрішнього згоряння.

Наостанок, хочемо нагадати, що, з автосервісом Еталон AutoGlass (Еталон АвтоГласс), Ви зробите своє авто більш унікальним.
У нас Ви можете затонувати авто якісною плівкою або захистити бампер чи дзеркала антигравійною. ТЕЛЕФОНУЙТЕ і приїжджайте!

Також, вам буде цікаво ...

a-racetrack-ride-boosts-a-person-s-mood-twice-as-much-as-cardio-training (3)
Поїздка гоночною трасою підвищує настрій людини вдвічі сильніше, ніж кардіо-тренування

Багато хто полюбляє розігнатися на своєму автомобілі, але сплачувати штраф за перевищення швидкості нікому не хочеться. Тим паче це небезпечно для Вас та інших учасників

Читати ...