Серія спортивних авто від Toyota під назвою Supra відома всім автолюбителям. У 2019 році – після 17 річної паузи» – японці представили 5 покоління легендарного купе. Через рік виходить технічно оновлена спецверсія – A91 Edition. А в поточному році в Європу приїжджає 90 примірників цього спорткара з назвою Toyota GR Supra Jarama Racetrack Edition. Давайте розберемося в її особливостях.

Унікальні елементи дизайну
Ексклюзивність даної моделі проявиться, перш за все, в дизайні. Так, спорткар обзаведеться:
- особливим забарвленням «Horizon Blue»;
- 19-дюймовими кованими дисками чорного кольору та матового відтінку;
- новими 4-х поршневими гальмівними супортами Brembo, звичайно ж, червоного кольору;
- салоном з чорної шкіри і обробкою алькантарою з синьою стрічкою;
- вставками з вуглецевого волокна на приладовій панелі з номером збірки авто і схемою траси, на честь якої названа дана Toyota GR Supra.

«Circuito Permanente del Jarama» – це іспанська траса з 11 поворотами і загальною довжиною в 3,3 км. Якраз на ній вперше протестували і показали громадськості 5 покоління Supra. А шанувальникам Формули-1 вона, напевно, знайома – 9 разів (з 1968 по 1981 роки) там проходили Гран-прі королівських гонок.
Технічно та ж сама Supra 5-го покоління
Лімітована версія гоночного купе мало відрізняється від стандартної Supra. Та ж 3-х літрова рядна 6-ка з твінскрольною турбіною і восьмидіапазонним «автоматом» видає потужність в 340 к.с. (250 кВт) з крутним моментом в 500 Нм. Що забезпечує такий же розгін до «сотні» – 4,3 секунди.
Зауважимо, що над першим оновленням 5-го покоління – A91 Edition (вона ж Toyota Supra 3.0 Premium 2 021) – японські інженери постаралися куди більше. Так, була доопрацьована керуюча програма двигуна і випускний колектор, розроблені нові поршні, переналаштоване шасі. В результаті – збільшена потужність на 47 к.с. і перші 100 км / ч набираються за 3,9 секунди.
У салоні відзначимо цифрову приладову панель, 8,8-дюймовий екран мультимедійної системи з 10-ма динаміками. І, звичайно ж, не можемо залишити без уваги встановлений в спорткарі повнокольоровий HUD-дисплей. Для відображення на лобовому склі дорожніх знаків, навігації та іншої важливої інформації.

Отже, версія Jarama Racetrack Edition, ідентична стандартній GR Supra, швидше за все займе місце в гаражах колекціонерів. Тому що серед тих, хто захоче переплачувати лише за її «дизайнерські доопрацювання», будуть переважно затяті шанувальники марки або любителі ексклюзиву.
Також чекаємо появи «зарядженої» 510-сильної Toyota Supra GRMN (Gazoo Racing tuned by Master of Nurburgring), про яку ходять чимало чуток. І один з них – те, що ця Supra буде останньою з двигунами внутрішнього згоряння.
Наостанок, хочемо нагадати, що, з автосервісом Еталон AutoGlass (Еталон АвтоГласс), Ви зробите своє авто більш унікальним.
У нас Ви можете затонувати авто якісною плівкою або захистити бампер чи дзеркала антигравійною. ТЕЛЕФОНУЙТЕ і приїжджайте!