Перші гібриди Maserati за технологією mHEV | Эталон AutoGlass

Перші гібриди Maserati за технологією mHEV

pervye-gibridy-maserati-po-tehnologii-mhev

Жорсткість екологічних норм примушує всіх автовиробників впроваджувати «зелені» технології. І Maserati чи не останньою вступає на цей шлях. Італійці лише в минулого літа випустили свій перший гібридний седан Ghibli, а днями з’явився позашляховик Levante Hibryd. Але гібриди бувають різні. Давайте розберемося в особливостях перших гібридів Maserati.

Гібрид гібриду розбрат

Chevrolet Volt, Range Rover Evoque, Lexus RX 450h, Mini Cooper, BMW i3 REX, Porsche Cayenne S Hybrid і, звичайно ж, Toyota Prius. І ще дуже багато інших. Всі вони мають гібридну складову. Однак, є відмінності!

Їх гібридні установки відносяться до різних класів. Від мікро і м’яких (Micro Hybrids і mHEV відповідно) до «повних» гібридів FHEV. А серед останніх виділяють – послідовні, послідовно-паралельні, підзаряджатися (PHEV).

Але повернемося до гібридних італійським розкішним авто.

pervye-gibridy-maserati-po-tehnologii-mhev-6

4 циліндри з електричним нагнітачем і 48В батареєю

Це основні параметри представленого в липні 2020 року Maserati Ghibli Hybrid. Вперше на цьому седані встановили бензинову 2,0 «турбочетвірку». Що прийшла на зміну 3-х літрового дизельного V6.

Гібридний Levante 2021 має той же самий двигун, загальною потужністю 330 к.с. з «максималкою» в 255 км / ч.

pervye-gibridy-maserati-po-tehnologii-mhev-3

Комплектуючись 8-ми ступінчастим “автоматом”, седан має задній привід, а позашляховик є повнопривідним із заднім самоблокуюючим диференціалом. При цьому першу “сотню” він набирає за 6 сек, а Ghibli трохи швидше – 5,7.

У обох авто також перенастроїли випускну систему на подобу «V6».

Відзначимо, що зменшення обсягу і встановлення «простенького гібриду» – mHEV (Mild Hybrid Electric Vehicle) – зробило ці авто не тільки більш динамічними, але й економічними.

Суть м’якого гібрида

Зауважимо, що автовиробник з Модени пішов по шляху спрощеної «гібридизації». Не вносячи серйозних змін в силові агрегати і не збільшуючи вагу автомобіля.

Будь оновлені Ghibli або Levante повними гібридами (FHEV), як мінімум, у них додалася б більш ємна (і важка) батарея.

Отже, привід м’якого гібридного авто (mHEV) заснований на 48-вольтовій технології зі стартер-генератором. Останній називаються ще єлектричним нагнітачем E-booster. Будучи пов’язаним полікліновим ременем з ДВС, він забезпечує додаткову потужність і миттєву тягу, наприклад, при прискоренні.

При цьому «м’які гібриди» економічніше на 25% в порівнянні з бензиновими V6.

А при гальмуванні, використовуючи рекуперацію, заряджається компактна Li-Ion батарея, розташована в днищі авто.

Подібні системи mHEV почали встановлювати з 1999 року. Першим авто стала Honda Insight. Сьогодні випущено вже його 3-е покоління, в якому ДВС використовується в якості генератора. Тобто Insight став PHEV.

pervye-gibridy-maserati-po-tehnologii-mhev-5

А відрізнити гібридні версії Maserati від звичайних можна по невеликому локальному рестайлінгу.

Зовні змінився колір бічних повітроводів, гальмівних супортів і емблеми на задній стійці – на синій. А інтер’єр доповнився синьою прострочкою сидінь.

pervye-gibridy-maserati-po-tehnologii-mhev-4

Отже, повноцінний гібрид Maserati ще попереду. Може це буде MC20, а може і Quattroporte. До речі, у них в планах також Alfieri EV і молодший брат Levante – D-UV.

Заміна автоскла Maserati

А також ремонт сколів і тріщин, тонування авто або обклеювання бронеплівкою – всі ці послуги можна отримати в автосервісі ЕталонAutoGlass (Еталон АвтоГласс).

Телефонуйте або залиште заявку на сайті.
Чекаємо Вас з понеділка по суботу з 8-00 до 20-00.

Дивіться наші виконані роботи та підписуйтесь на нас в соцмережах Facebook та Instagram.