Суперкари без лобового автоскла

superkary-bez-lobovogo-avtostekla

Як би це не звучало – смішно, нерозумно або якось ще – але воно так і є. Минуло трохи більше 100 років з моменту, коли Генрі Форд і Ренсом Елі Олдс почали пропонувати автоскло в базовій комплектації. На той час лобове скло вважалося розкішшю, проте сьогодні пропонують його не встановлювати. І ось чому.

Зауважимо відразу, що ми не зачіпаємо спорткари, випущені виключно для використання на треку.

Користувачі бажають щось особливе

І таким особливим у багатьох автовиробників стала відсутність лобового автоскла. А найцікавіше, що спорткари чи спідстери, що не мають скла, доступні далеко не всім. Ціна окремих не тільки доходить до 1 млн. дол., але й значно перевалює за нього.

Гаразд, повернемося до теми. Серед таких унікальних авто, повністю легальних для доріг загального користування, виділимо:

  • Mercedes-Benz SLR McLaren Stirling Moss (2009 року);
superkary-bez-lobovogo-avtostekla-2
  • Lotus 2-Eleven (2011 року);
  • Lamborghini Aventador J (2012 рік, до речі, випущений в єдиному екземплярі);
superkary-bez-lobovogo-avtostekla-3
  • Ferrari Sergio Pininfarina на базі 458 Spider (2013 рік, на пам’ять про великого президента італійської компанії);
  • Mclaren Elva (2019 рік);
  • Aston Martin V12 Speedster (2020 рік).
superkary-bez-lobovogo-avtostekla-4

Звичайно, це далеко не повний список автомобілів без звичного скління.

Але чому відмовляються від автоскла

Є ряд думок, висловлювань і причин. По-перше, відсутність лобового дозволить водієві краще чути звук мотора. І, як підсумок, насолоджуватися реакцією автомобіля, особливо в крутих поворотах.
А, по-друге, спрага екстремальної їзди. Що ще так сильно підвищує рівень адреналіну, як безпосередній контакт водія із зустрічним потоком повітря.

Але, які б варіанти не переслідували інженери автовиробників, автоскло потихеньку «залишає» суперкари.

Цікава технологія McLaren що замінює автоскло

Пару років тому презентація Elva від британського виробника гоночних спорткарів стала новинкою для всього світового автопрому. До речі, це не перша інновація від McLaren’а. Раніше ми писали про автоскло без склоочисників.

Отже, вони розробили активну систему управління повітряними потоками – Active Air Management System (AAMS).

Суть якої зводиться до наступного. При русі на великій швидкості навколо кузова утворюється своєрідний «повітряний купол». Цей ефект досягається грамотно спроектованої аеродинамікою кузова, яка сприяє відхиленню високошвидкісного повітря.

При цьому, водій і пасажир перебувають в комфорті, оскільки відсутня зона турбулентності.

Система складається з великого впускного (над сплітером) і випускного отворів в передній частині корпусу. AAMS, в свою чергу, управляє прихованим дефлектором, орієнтуючись на поточну швидкість руху. Вона самостійно відключається або при зниженні швидкості, або за допомогою спеціальної кнопки.

Відкритим, звичайно, залишається питання щодо захисту від каміння чи інших об’єктів водія та його пассажира.

А якщо Ви бажаєте привести в порядок лобове скло свого автомобіля – телефонуйте і приїжджайте до автосервісу Еталон AutoGlass (Еталон АвтоГласс). Надаємо всі види послуг – від продажу і заміни автоскла до його ремонту і тонування.

Ми в Facebook і Instagram.